Påskägget - vad lägger du i?

alazzi

Trådstartare
Här i Tyskland lägger folk gärna i någon leksak, plus en massa godis förstås. Min dotter är inte så förtjust i godis, hon gillar chips bättre så hon får det samt en liten leksak.

Sv: Påskägget - vad lägger du i?

2,5-åringen får nog en tablettask och en bil, och 1,5-åringen russin och en bil.

Kom precis på att jag ju köpt 2 påskägg i form av kycklingar med skumgodis i :)
Så då blir det väl en bil i ett litet ägg vid sidan om

Min 2,5-åring får bokstavskex i sitt påskägg. Han är smått besatt av bokstäver, så det kommer nog att gå hem hos lilleman :D.

Vi har köpt ett stort ägg åt Isak som vi lägger leksaker, lite majskrokar och frukt i.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 147
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 822
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 950
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur