JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Patrik Kittel byter häst – väljer debutant till EM
Moderator
Hästnyheter
Dressyrryttaren Patrik Kittel slutade tvåa i söndagens kür i Friends arena.
– Jag är förtvivlat lycklig över att jag blev tvåa, säger...
Hästnyheter
Patrik Kittel erövrade både 140 000 kronor och en plats i världscupfinalen när han vann i världscupen i London. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Dressyrryttaren Patrik Kittel har valt häst till ridsport-EM i Göteborg. Det blir inte OS-hästen Deja, utan mästerskapsdebutanten...
Hästnyheter
Efter gymnasiet stack Patrik Kittel till Tyskland eftersom de vann OS hela tiden - det ville han också. Vad kan Sverige lära av Tyskland...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
Igår kl 23:28
Svar: 1 562
Visningar: 132 991
Djur
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Är det här en röd? Isåfall tog det mig 30 sekunder att hitta på blocket.
Nota
Igår kl 23:19
Svar: 47
Visningar: 3 863
Hund
Tråden för spår
Hundträning I bruksspåret kan de både apportera apporten och ha en passiv markering (sitt, ligg eller frys). Vad man väljer är olika. En del väljer...
Brie
Igår kl 22:35
Svar: 554
Visningar: 46 555
Hund