Pawfix-spintrim

Har inte testat men jag har funderat på om inte även trampdynorna filas när hunden använder plattan. Åtminstone borde det väl finnas en risk att inte bara klorna filas ner? Förhoppningsvis kan någon här svara på det :)

Undrar också om denna! Enligt recensioner jag sett på nätet ska visst trampdynorna inte vara i farozonen, men man undrar ju.. Ingen som testat?

Har testat och tycker den ta si så där. Skruven i mitten lossnar efter ett antal gånger och behöver skruvas tillbaka. Dvs skruven som den snurrar runt.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
202
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 040
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 101
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
266
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025