PDF dokument till annat filformat - hjälp!

Wembley

Trådstartare
Jag har skapat mitt CV och min personliga presentation i QuarkXpress sedan tidigare för att göra en snygg layout.

När jag sedan har skickat in mina ansökningar har jag alltid gjort det som en PDF. D v s gjort en binder av dessa och mina betyg.

Idag skulle jag söka ett jobb genom Proffice och får till min förskräckelse se att de INTE tar emot PDF-dokument. Vad i hela friden :eek: Jag hade naturligtvis redan lagt ett antal timmar på att slipa på CV och presentation för att det skulle tilltala mottagaren och vara personligt för just deras tjänst.

Vad gör jag nu? Jag har provat att exportera PDF:en till ett Word dokument och det ser helkasst ut, även om jag försöker justera dokumentet. Allt flödar runt och all layout är som bortblåst :devil: Jag har provat att göra JPEG och TIFF bilder, men det blir naturligtvis oskarpt. Någon som har en idé? Jag vill att det skall se proffsigt ut, men Proffice gör inte skäl för namnet med att inte ta emot något så enkelt som en PDF som måste vara vanligaste dokumentet ever :mad: Tacksam för smarta idéer som gör att jag slipper en massa extraarbete.

Sv: PDF dokument till annat filformat - hjälp!

Ring och skäll på Proffice, å kräv e-postadress till lämplig person att skicka ansökan till? Du kan typ inte få en exporterad pdf att se bra ut.

Sv: PDF dokument till annat filformat - hjälp!

Tack, verkar inte finnas någon annan lösning. Igårkväll mailade jag deras kontor. Det måste finnas fler som har bekymmer än jag.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka