PELHAM (hjälp SNAABBT TACK)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Mimmii_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 716
M

_Mimmii_

Jag brukar rida med pessoa men imorgon hade jag tänkt o testa ett pelham på pållan. Men behöver jag ändra sidostyckena då? Var så länge sen jag red på pelham :o Men har för mig att man inte behöver det??

Sv: PELHAM (hjälp SNAABBT TACK)

man brukar behöva länga sidstycken när man ska rida på pelham (alltså jämfört m pessoa el tränsbett tex)
men det är väl bara å kolla så bettet sitter lagom högt?

asså? hur många hål ungefär?
Jo det är klart att jag kollar men jag är inte 100 % säker på att jag kan så att det blir PERFEKT. Är ju rädd om pållan. :love: :)

Är omöjligt att säga hur många hål :o Fråga någon i din närhet som kan se!

Men kom ihåg att vrida den här lilla kroken för kedjan utåt så att den inte sticker hästen i kinden! :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
820
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vilken färg?
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur