Pelham + thiedeman....

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare allessa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 888
A

allessa

någon som rider med båda på????
Eller annat lite skarpare bett + hjälptygel???
Vore roligt med många svar + varför ni använder det och på vilken häst/ponny (ras/korsning)
*Nyfiken*
;)

Sv: Pelham + thiedeman....

Hm... de två i kombination låter inte alls speciellt trevligt.

Det vet jag att en ridskola i närheten har. Pelham med delta och thiedeman genom den stora ringen. Stackars ponny :crazy:

ojdå... jag skulle inte använt någon hjälptygel alls ihop med ett bett med stångverkan...

Herregud, stackars häst!! Vem kommer ens på tanken med den kombinationen?? Och på en ridskola dessutom:crazy:

Ja, det undrar jag med. Har ridit honom en hel del också och han är inte ens i behov at någon hjälptygel, inte av bettet heller.
Inte så konstigt att han aldrig vill bli tränsad :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·
Utrustning Jag behöver ett skarpare bett till min valack då han blir för stark för dottern när de rider ut. Han bestämmer då tempot själv om de ska...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: Sesca
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka