Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är ju iofs väldigt sant det du säger... vad ska man göra egentligen*suck* jag är glad att min häst alltid är så extremt taggad att det kanske bara är bra om jag tar det 100% lungt.. men nu ska vi ge oss ut på något ännu värre.. nämligen programmridning jag måste vara konstig eftersom jag tycker det är värre än hoppningen men i hoppningen gör det liksom ingenting om vi studsar runt lite mellan hindren.. jag kommer garanterat lyckas ramla av på en dressyrtävling
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Kropp & Själ Upptäckte att Tele2 ändrat i mitt abonnemang men till det bättre, fick välja en streamingtjänst eller 8 kanaler som jag kan byta var 30e...