Permanent presentationstråd

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Kuckeliku
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 989
K

Kuckeliku

Borde det inte finnas en tråd/forumdel där man uppmuntrar alla att presentera sig?
Alltså inte kopplat till någon speciell del, utan bara som en egen del.
Brukar finnas på de flesta andra forum....

eller skall man göra lite ledande frågor i profilen som gör att man 'försäger' sig :idea:

Sv: Permanent presentationstråd

Låter trevligt :) .
Kruxet är väl bara att övervägande här på Buke har en ganska "låg" profil och inte vill "lämna ut sig", och jag tror att en del presentationer kommer innehålla noll sanning tyvärr.

Men det är väl lite upp till en själv hur man presenterar sig. Det är ju inget krav, utan helt frivilligt. Jag tycker presentationstråd är trevligt! Har det på ett annat forum. Då kan de nya gå in och läsa om alla andra, skriva om sig själv o bli välkomnade i den tråden, så slipper man femtielva "hej jag är ny"-trådar. :)

Det var ungefär så jag såg det också!

Det finns redan :angel:

Fyll i din profil :idea:

Men i alla fall så sitter inte jag o kollar varje dag vilka nya som reggat sig och går in i deras profil :confused:

Dessutom tror jag det kan vara ett bra sätt att få nya medlemmar att känna sig välkomna här.

Dessutom tror jag det kan vara ett bra sätt att få nya medlemmar att känna sig välkomna här.

Håller med dig....men, skall det då vara en på varje avdelning på forumet eller en speciell sida där alla precenterar sig?

På U har vi ju "mina vänner" ÄU o S kanske oxå skulle införskaffa nåt sånt?:D

En på U, en på Äu och en på Senior duger ju alldeles utmärkt. Kanske en på Gnägg oxå, men sen räcker det ju. Det är ju de "allmänna" avdelningarna. :)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 960
Senast: Tilly_85
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 590
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 357
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka