Permanentbädds-spånsugar

N

Nicke

Vet någon hur man får tag på dessa eminenta spånsugar till att suga ur permanentbäddar? Nån som har erfarenhet av hur pass effektiva de är? Vad får ni betala per dag?
Tacksam för tips

Sv: Permanentbädds-spånsugar

Har sett en annons på en sån här med bild och allt, uthyres per dag. Men kommer inte ihåg var.
Verkar praktisk. Ingen som också såg den?

En svag undran. En permanentbädd består ju av en tjockt lager våt, bränd "massa". Hur suger man upp en sådan? Eller tänker jag på ngt helt annat?

Ja, det var en maskin som klarade att ta en blöt tung spånmassa. Önskar jag kunde hitta annonsen!

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 726
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 480
Senast: Edla
·
Foder & Strö Behöver tips på vad jag kan ge min häst för att han ska gå upp i vikt. Han äter så mycket hö han orkar men de räcker inte. Han har en... 2
Svar
26
· Visningar
1 371
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka