Persienner

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Rie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 370

Rie

Trådstartare
Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?

Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?

Elgiganten har verkar finnas i lite olika storlekar. Har dock ingen aning om kvalitet eller om de är bra.

https://www.elgiganten.se/product/t...lemmfix-utan-att-borra-70x200-cm-svart/396087

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 848
Senast: jemeni
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
346
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka