Bukefalos 28 år!

Persienner

Rie

Trådstartare
Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?
 
Svärmor har fått nya fönster i lägenheten. Tyvärr så har de inte persienner i sig.
Vi ska nu försöka hitta några som spänns fast innanför fönstret utan att man behöver borra.
Har googlat en hel del men bara hittat sådana man skruvar fast.
Finns det? Någon som har?
Var är de köpta då?

Elgiganten har verkar finnas i lite olika storlekar. Har dock ingen aning om kvalitet eller om de är bra.

https://www.elgiganten.se/product/t...lemmfix-utan-att-borra-70x200-cm-svart/396087
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
636
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: julgrisen
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
126
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
798
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp