Pessoa Pullar träns, Pris?

nexxa

Trådstartare
Kan inte hitta någonstans! Är helt kär i tränset.
Däremot uppstår ett mycket allvarligt problem.Jag vill ha det i den ljuvliga bruna färgen :love:
Men min sadele är svart :eek:
Ska jag våga mig på att bryta mitt matchande för detta underbara träns? ;)

Någon som vet pris på det? Och vart i såfall? Gärna svenska sidor.

Sv: Pessoa Pullar träns, Pris?

Om du är matchningsfanatiker kommer du snart att vilja byta sadlen och gjorden och skydden och .... Tro mig... Jag hade svart sadel en gång i tiden...
Problemet är att man inte heller kan matcha de bruna sakerna så lätt. HG har sin färg, dyon sin och pessoa en egen... nästan iaf...
FAst det är så fruktansvärt snyggt med den rödbruna färgen- jag håller med.
Har bara sett Pessoas träns en gång och den affären är nerlagd... tyvärr. Men kolla med ngn affär som brukar ta hem sadlarna. Kostade för ett par år sedan ca 2500:-

Jag hittade det på Ridsportsshoppen, dock utan pris utsatt.Mailade och fick svar på att det kostade 1498 kr ett helt okej pris.
Nu vet jag vad jag ska beställa :D

Jag har det!! Det är ganska mörkt brunt, mkt mörkare än på bilden!!! Tänk på att tyglarna kostar 600,- också..... Men det är jättesnyggt!! hade pessoa sadel då jag köpte det, men funkar till min prestige också.

Jag tror jag kommer att köpa ett svart.Annars kommer jag avlida varje gång jag ska rida och är så omatchad :angel:

Jag mailade Ridsportshopen för en månad sen, alla Pessoatränsen de säljer kostar 1526 kr.

Ska kolla vad resten kosta...

Här är alla priserna:

Hoppgjord med platta 2125:-

Pessoa träns med pullarnosgrimma 1526:-

Pessoa Träns 1526:-

Pessoa vävribbtygel 467:-

Pessoa förbygel med martingal 1447:-

Jag mailade dem också och fick priset 1498 kr för Pullartränset.
Konstigt!

Men ändå, konstigt att de säger olika priser! Iof kan de ha gått ner lite, eller?

Det har du helt klart rätt i :o
Var bara tvungen att klaga lite :devil: :angel:

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 750
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·
M
Utrustning Kommer få en ny sadel i veckan som kommer, en Frank Baines, Reflex, hopp. Den är i färgen London tan, och självklart har jag all annan...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Remix
·
T
Utrustning Usch, det börjar bli tjatigt med alla färg-trådar nu. Men jag hittade ingen annanstans att ställa min fråga på. Jag tycker rosa är...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: älgen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V