Pessoa schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hästig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 699
Sv: Pessoa schabrak

Vad kostar de?
Någon som har bild på andra pessoa-schabrak? Eller länk till någon sida som säljer dem?

Om de itne hade varit så fruktansvärt dyra och min nya sadel inte vore en Passier i redwood skulle jg vilja ha det som är svart och mörkgrönt... ;)

popeye skrev:
Antar att det är dessa du menar?
Tycker de är gräsliga faktiskt! :eek:
Men de verkar ha rätt bra passform, och känns mjuka och fina att klämma på iaf.
pessoa.jpg

Jag har C, min häst är super fin i det och jag har bara fått bra kommentarer om det, har aldreig haft i shabrak med bättre passform, får ju lön om en vecka o då får det bli ett blått :D

Jag kan hålla med om att färgerna är lite konstiga men jag gillade känslan när jag hade stått och klämt på dem. Min sadelmakare sa att man behöver ju inte ha det tunnaste schabraket man kan hitta men inte heller så tjocka som Polypads eller en massa ullpaddar så därför tänkte jag att det var ju kanske något mitt emellan. Enfärgade hade nog varit snyggare eller i alla fall lite diskretare färger och mönster.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 356
Senast: Raderad medlem 147980
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 557
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka