Pessoa täcke

Mogge

Trådstartare
Finns det någon som har pessoatäcke? undrar lite över deras passform och framförallt om dom håller helt tätt för regn.
Jag är intresserad av deras täcke med lite tunnare foder tror det är 100 eller 150 g.
:banana:

Sv: Pessoa täcke

jag har ett nyinköpt pessoa regntäcke (ofodrat), det är svart med ett grönt P. har dock inte ens provat det än, men jag kan återkomma sen när jag gjort det. fint är det iallafall :)

Mitt Pessoatäcke har jättebra passform, och det är verkligen vattentätt! Är jättenöjd med mitt! :)

Tack för era svar , är det fler som vet? Vill gärna ha så många svar som möjligt innan jag pengar på ett lite dyrare täcke.:banana:

Jag antar att du menar det som egentligen är ett stalltäcke? Det är lite tunnare och går bra att använda ute med. fast jag använder mitt mest som transport o fina dagars täcke:) jag är jättenöjd med passformen på mina pessoatäcken. Lika nöjd med dom som med Horseware så jag har nu börjat gå över mer och mer till pessoa. Genomtänkta gjordar och spännen!!!

Min förra sköthäst hade pessoa täcke, satsa på det, på min häst har ja massa pessoa prylar, hehe men dom är lika bra som täcket ;D

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
972
Senast: Sonic76
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka