nightcrawler

Trådstartare
vad ligger en pessoahoppsadel på för pris begagnad? finns det nån liknande sadel som är billigare? alltså ingen skitsadel

Sv: pessoa

Du kan hitta en beg Pessoa från 4.000 och uppåt, jag fick 6.500 för min för några år sedan och då var den i MYCKET bra skick!

jag har en st martin nu. jätte skön men så fruktansvärt hård. vad skulle jag kunna få för den? den är i ganska bra skick. jag vill egentligen inte göra mej av med den eftersom den ligger så bra på min häst, men jag har absolut inte råd med en ny annars :(

Kolla på annonsdirekt och hastnet var st.martin ligger på i pris, men det är väl stübben om jag inte minns fel? Så då borde du får runt 4.000 om den är i bra skick...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 124
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd