Pessoas nya skydd.

Sv: Pessoas nya skydd.

Shiit va fula:eek:, aldrig något jag skulle vilja lägga pengarna på, någon som vet va de kostar??
De ser inte ut att vara så skyddande, gummimarerial...:crazy:

*kl*

På min häst kommer de aldrig att hamna verje fall!

Oj vilka skumma!
Men kanske bra att ha i hagen eftersom de måste ventilera rätt bra?

Fast iof känns det som att det kan leta sig in rätt mkt skit däremellan...

men fy! hur kan dom ens komma på tanken att tillverka något så gräsligt? ser ju inte ens ut att skydda benen ordentligt

en sak är iallafall klar, jag kommer ALDRIG att köpa sånna.

Fruktansvärda... Såg plastiga och hemska ut, som om man böjt till dem av en innebandyklubba. Kommer inte hamna på mina hästars ben iaf!

tänk när hästen springer i hagen, det lär ju samlas mängder av grus som kommer in genom hålen. Jag tänker skav och tryck från lort som sätter sig på insidan :eek: Fula var de dessutom..

uhh!! Men som vanligt såp ser man dem väl på var och varannan häst om ett halvår. Brukar ju bli så, först ramaskri sen har alla dem.

nu kommer ni mörda mig men ja tycker de såg rätt bra ut.. va kostar dem?

Ja precis, jag skulle kunna tänka mig att de är jättebra att ha som tex 'hag-skydd', då det inte blir fukt mellan skydden och benen. Är de dessutom gjorda i gummi så är ju det ett +!

Men snygga var de inte för det.

URS ! Aldrig i hela mitt liv att jag skulle sätta på såna skydd, inte ens i hagen! :):banana:

"Finns i butiken i svart och brun från våren 2008."

Vi får helt enkelt vänta.. :p

Håller med dig!

Inte var de snygga, men de ventilerar ju iaf himla bra. Dessutom tror jag inte de skyddar sämre än vanliga skydd- "skyddskelettet" tar ju smällen, det är ju inte så stora hål att man kommer åt hästens ben med en spark t.ex.

Sen tror jag faktiskt att skite som komemr in kommer ut lika snabbt igen- när mina "jobbhästar" sprang runt i grushage med vanliga skydd fastande det massvis med grus och skit där under, som inte kunde flyga ut igen, och svettigt blev det dessutom.

men FULA det är dom!!!!

Kan tänka mig att de i svart kanske ser lite bättre ut på en häst med svarta ben.

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
397
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 227
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka