Pessoas nya skydd.

Sv: Pessoas nya skydd.

Snor sista

Alltså... Det måste ju göra fruktansvärt ont om hästen stryker eller slår sig. Typ som att slå tån i en tröskel :crazy:

Fula - ja.

Tycker dock idén är hur ba som helst. Min häst får svamp på benen under den varmare delen av året när hon har benskydd på sig. Har lyckats få någorlunda bukt på det genom en hel uppsjö av benskydd jag alternerar mellan samt gnugga benen genom våta med vatten efter. Sådanna är benskydd har varit super!:idea:

Framskydden kommer kosta 898 kr och bakskydden 448 kr. Vem som är den svenska grossisten skriver jag inte för att tråden ska få ligga kvar.

Dsc03992.jpg

nej, gud så fula! hade aldrig satt på dom på min häst :eek:
men smaken är ju som baken-delad :banana:

http://www.varbergsridsport.se/index-filer/Page1204.htm
gick inte att länka direkt till bilden rulla ner så finns dom där

:D såg ni den nya tävlingsskjortan???
saxat: ”Tävlingsbody” med stretch, kombinerad tävlingsskjorta och trosa gör att du slipper problemet med att tävlingsskjortan glider upp. Kanonkvalitet till bra pris.

:crazy: om man behöver springa snabbt på dass innan man ska in på banan så lär man få tidsfel tror jag :angel:

:D såg ni den nya tävlingsskjortan???
saxat: ”Tävlingsbody” med stretch, kombinerad tävlingsskjorta och trosa gör att du slipper problemet med att tävlingsskjortan glider upp. Kanonkvalitet till bra pris.

Men om man ska tävla flera dagar i rad då?
det blir ju jättesnuskigt om man inte har mer än en body :crazy:

uhuääääääääk *kräkas* *spysmiley* :eek::eek::eek:

visst, dom kanske är bra och smarta, men dom var f*n dom fulaste skydden jag sett :eek::eek:

Nja håller nog inte riktigt med om priset..
Fast det är klart den grossisten du känner till kanske har högre priser.
Rimligen borde priset ligga något lägre.

Finns hos grossister redan nu, så vill man prompt ha dem borde det gå att be butiken ta hem dem.
mvh El

Ja, men du kanske tar lägre priser i ditt företag, men Källquists har lagt ut de priserna så det är de som gäller i större delarna av Sverige.

Tyvärr jag har dem INTE ...
Men med tanke på vad du skriver om priset så kanske man skulle fundera lite...
Men tror inte att de blir någon större "HIT" kan ha fel, vi får väll se.
Ytterligare tillägg vi har inte Källqvist som grossit.

mvh El

Senast ändrad av en moderator:

Har pessoa någonsin producerat något om är snyggt eller bra? Inte var jag kan minnas... :crazy:

:)

*kl*

Tja, inte så snygga, men man vänjer sig nog. Spännande och se alla "kopior" som kommer ploppa upp;)

Älskade deras täcke med Cerisa inslag;)
mvh El

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
397
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 227
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka