Pfiff Alberto

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare JennieJosefsson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 4 351
J

JennieJosefsson

Har börjat leta hoppsadel till min 5 åring och jag är ute efter något billigare men ändå något som är värt pengarna.
Såg på en hemsida om en sadel som heter Pfiff Alberto, är det någon som vet något om denna sadel?
Eller är det någon som har tips på andra prisvärda hoppsadlar?:)

Sv: Pfiff Alberto

Har precis köpt en sån sadel men har inte fått hem den :)
Köpte du en sån? Så fall.. är du nöjd?

Någon annan som har en sån här sadel?

Har en Pfiff Gotthard som jag ridit i 2 gånger (har ingen häst den passar på)
Tyckte den va skön att rida i, lagom stöd för skänkel, det är en hoppsadel men jag skulle lätt kunna tänka mig att trimmai den med. Klart värd sina pengar då det är en budget sadel.

Okej, vad gav du för den?
Har fått hem min Alberto nu men börjar tveka om den kommer passa. Hästen är på bete så har inte testat den. Tycker den ser lite trång ut :(

Sen läste jag någonstans att den kunde vara bra på en häst med liten manke och lite rakare rygg men det fattar jag inte :crazy:

Liknande trådar

Hemmet Dokumentförstörare för hemmabruk - vad har ni för erfarenheter? Tips på nån prisvärd som ändå funkar bra, inte överhettar efter tre...
Svar
4
· Visningar
251
Senast: Görel
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
502
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka