Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
men jag kan ta kort på den på min häst. Den gör sig inte rätt på bilden. Knästöden är väldigt stora och ger perfekt stöd för mig i alla fall!
Det är gelsits i sätet har jag för mig(?). Iallafall jätteskön att rida i!
jag köpte den på equilex.com fastd en affären ligger där jag bor så jag fick ta hem och prova sadeln innan.
Ny kostar 8200kr där.
Min var begagnad 1 år men inte en repa på den. Betalade 6000 för den =)
En nyfiken fråga; Har din häst rak eller svängd rygg? Funderar på dressyrsadel till hästen som har LÅNG rak rygg m manke....Innehavaren till en ridsportbutik här i stan har pratat varmt om Pfiff, men jag vill ha lite "opartiska" uppgifter.
Min häst har kort rygg som inte är helt rak men inte svängd heller... mer åt det raka hållet.
Hade en Zaldi royal allround förut och den var för svängd för min häst.
Han har bred manke men inte fööör bred över ryggen. har vid i bom. provade normal också men den tryckte på honom.
Har du inte någon bild på totton utan sadel så man kan se rygglinjen? *nyfiken* Har du bild på totton iförd nya sadeln, men utan ryttare? *jätte nyfiken*
Det är väldigt mycket luft. Jag får in min hand mellan (dock vääldigt små händer) men det finns ingen som passar utan att bli föör vid.
Så det får vara så.
Hon jag köpte sadeln av tipsade om det för hon hade hört det. Och vad jag kan säga så ligger sadelgjorden där den ska, den åker inte fram som den brukar annars.
Men den här åker lite fram mot vad den jag fick låna och prova först så jag ska köpa en sån gjort istället tror jag
Kläder & Bli fin Fråga om dagens extremfärger! Finns det bättre permanenta/hållbara färger för hemmabruk nu?
Jag höll på med extremfärger, mest lila...
Hästmänniskan Ja, kolla efter en större C-ponny åtminstone så slipper ni byta häst ganska snart och när de två precis börjar bonda med varandra. Jag...