Pfiff kavaj???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rigoletto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 209
R

Rigoletto

Är det någon som vet var man kan köpa en sån?
Jag hittade en nere i Falsterbo och den passade perfekt, men när jag kom tillbaka och skulle köpa den var den redan borta...
Tänkte om man kan skicka efter den från nånstans (INTE från Pfiff i Tyskland, jag kan inte tyska!!)

Sv: Pfiff kavaj???

:confused: ingen som råkar ha sett nån sån på nån liten hemsida??

Är den från PFIFF i tyskland kan jag hjälpa dig.
Vet vem som är grossist för dem i Sverige, kan genom dem hitta återförsäljare.
Så om den var från det företaget hojta till igen
mvh El

Min tränare är general agent för pfiff, kan höra med henne

Ja det är från Pfiff i Tyskland, jag menade bara att jag själv kan inte beställa direkt från Tyskland för jag förstår inte tyska :d

Tack för svaren allihop, vet ni om nånstans man kan köpa den ifrån kan ni väl pm:a mej, det skulle vara jättesnällt!

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 632
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 537
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka