Photoshop CS 4 eller CS 5???

Nenneh

Trådstartare
Är det stor skillnad mellan dom 2???
Blev lite sugen på CS5 men ville höra om d e lönt att köpa det...

Sv: Photoshop CS 4 eller CS 5???

Det beror väl på vad du ska använda det till, om du ska rita, redigera bilder, pyssla med 3D eller vad du nu ska göra, och på vilken nivå, dvs amatör/nybörjare eller avancerad/proffs nivå. Jag gick från CS3 till CS5 och som fotograf föredrar jag CS5.

Håller ju på m foto å d e ett stort hobby intresse, inte alls intresserad av att rita eller så.
jag e väl amatör om man säger så.

Tycker du ska ladda hemma trial versionerna av båda och testa vilken du gillar bäst.

Håller med captain, föredrar verkligen Cs5, men det är ju upp till dig, så ladda hem båda testversionerna och se vilket du trivs med ;)

Jag säger tvärtom. Som amatör tycker jag du kan nöja dig med CS4. Inte ens jag som proffs märker jättestor skillnad mellan versionerna.

Vad är nytt mellan CS3 och CS4? Nåt speciellt man har nytta av i bildredigeringssammanhang? Har haft CS3 hur länge som helst utan att orka uppgradera...

Don't bother... Jag växlar mellan 3 och 5. Det finns säkert massa skillnader jag inte upptäckt, blir att man kör samma grejer ofta.

Du kan hitta alla skillnader mellan versioner hos Adobe.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 864
Senast: corzette
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
859
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejting
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka