Bukefalos 28 år!

Photoshop-fråga

snurpe

Trådstartare
Jag har precis börjat använda programet Photoshop och försöker komma underfund hur detta med lager fungerar.

Jag har kommit så långt att jag vet hur jag placerar olika bilder över varandra och hur jag ändrar deras opacitet. Shit, så häftigt man kan göra :D

Men hur som helst, till min fråga, hur gör jag för att flytta objekt (bilder) i mina lager. Som jag får det nu placerar den alla bilder centrerade i rutan så att de överlappas på mitten. Men om jag vill göra kollage och så då? Kan verkligen inte finna vart jag ändrar deras placering i rutan :crazy:

Någon som har koll?

/snurpe
 
Sv: Photoshop-fråga

Flyttar saker i lager för du med den vanliga "flyttmakapären" (längst upp i höger i verktygsfältet med pil och "fyrapilare")
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 577
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 197
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 325
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
25 220
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp