• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Bonbina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 832
B

Bonbina

Tänkte ladda hem photoshop men jag undrar vilket man ska ladda hem? det finns ju massa olika.
Är det nån som har något bra tips på vilket som är bäst?

/Mikki :bump:

Photoshop 7.0 är den senaste versionen för vanligt folk, har kommit en Photoshop CS också men den är nog mer för proffsen (och enorm att ladda hem)...

Är du säker på att det inte bara är en uppdatering?
Hittar ingen hel testversion av Adobe Photoshop 7.0 på download.com...

Jag har själv köpt photoShop, den "hela" versionen lr versionerna kanske jag ska säga.. =)

ooops kanske inte så kontigt att det inte funkar då :o!
Vet du vars man kan ladda hem det ifrån?

om jag hade pengarna så skulle jag ha gjort det också,
det har man iaf garanti på att saker och ting ska funka :)

De enda lagliga varianterna där du gratis kan få tag på Adobe Photoshop är ju testversionerna (som bara gäller ca 1 månad).
Du kan ju kolla deras hemsida om det finns någon testversion av 7:an där.

Liknande trådar

Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
427
IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: fejko
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 059
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka