Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har som två spår på insidan av läppen just nu. Gör sjukt ont att bara äta
Läppen är fortfarande svullen och jag kan inte prata ordentligt. Ont i tunga och hals pga inflammationen. Är det inte bättre på Måndag så ska jag ringa vc och hoppas på att jag kan få Penicillin (stavas?) eller något.
För just nu gör det bara sjukt ont
Har mått jätte konstigt sedan i lördags, kollapsade nästan på jobbet i Onsdags. Genomsvettig och yr, inget som stämde någonstans, men det var troligtvis efterdyningar från drogerna.
nu ar det tvamen gissar att det ar helt lugnt om en vecka och du alskar dem, och om en tva manader sa tanker du inte ens pa dem langre. Det laker oerhort snabbt i tungan om du haller efter sanitetsbeskrivningarna piercaren gav till dig, speciellt om hen inte fortsorde eller tryckte till for mycket runt om nar den gjordes
min enda, var helt lugn efter tre dagar (inkluderat atnades av normal mat sa lange det gjordes forskigtigt). dagen efter den gjordes dreglade jag framfor en forelsare for att tungan var for svullen![]()
Jag funderade på att gå till vårdcentralen å be om det när min vägrade sluta vara men den gav upp till slut iaf..Tror inte man kan få penicillin för att få piercingarna att läka bättre bara :/
Snor sista knappen.
Jag gjorde i torsdags förra veckan två nya hål i mitt ena öra, med pistol. Det första har från början känts minst, både håltagningen och under veckans läkning, så den oroar jag mig inte för. Men det andra hålet känns ganska irriterat och ömmar fortfarande. Jag har svårt att tvätta runt hålet eftersom örat är lite svullet och piercingsmycket sitter ganska tight mot huden. Om jag trycker på baksidan bildas inget "luftutrymme" mellan piercing och hud.
Min fråga nu är mest om det är bäst att låta smyckena sitta i som de gjort och fortsätta tvätta som jag gjort (koksaltlösning morgon och kväll), eller ska jag byta piercingsmycke till något luftigare? Pest eller kolera?
Bilderna kan inte visas![]()
Därav ska man inte pierca sig med pistol då kroppen inte får lov att svullna då smycket är för litet
Prova att försök sova på andra sidan, ha håret uppsatt, badda med saltvatten. Tror det blir lite värre om du är där med dina fingrar och kladdar för mkt i onödan, även om det så gäller att byta smycke. Men det skulle ju vara bra ifall du lyckades lösa att byta smycke till något längre. Se dock till att välja ett rakt örhänge och inte någon böjd då det läker segare med böjd.
Sätt inte pluppen för nära heller. Blir det infekterat så ta ut den.
Jag är inte på och pillar i tid och otid utan försöker tvärtom bara röra örat när jag tvättar, och annars med relativt rena händer.
Jag sover alltid på andra sidan, kan inte sova på högerörat för att det gör för ont. Håret är uppsatt, koksaltlösning baddas det med.
Jag kan inte flytta pluppen längre ut, staven är liksom för kort. Är det alltså en dålig idé att byta till ringar? Tycker att det är så mycket lättare att hålla efter än plupparna. Varför läker det långsammare med en böjd stav?
rackarns.. försöker igen då.. :P
Nacken
![]()
Bröstkorgen..
![]()
Funkar det?
Knapp.
Vad gör man med töjningar som luktar apa?