Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sara jag tror fortfarande som förut att det är sadeln som är problemet oh att ahan fått ont i ryggen av den, JAG tycker itne att dom ligger bra, dom glider runt och massa...
han sparkar ju så när du hoppar upp barbacka och sånt.
Haru pratat med ägaren till han om det?
Nej men du vet ju lika väl som mej att dom inte kommer göra något åt det ! jag tror oxå att det kna ha med sadeln att göra .. hur skulle han annars kunna ha ont i rygg och ben ? skulle väl va om det va nått fel inuti men ..aj ska ivarie fall prata med dom när jag åker dit nästa gång .. men jag komemr ju inte ha kvar honom ifall ja ska ha den där andra hästen ifall jag inte får ta hand om blomman gratis .. men jag viklll ju ändåså att han ska må bra ...
aaa.. men men.. det är ju deras häst så vi har ju eg itne så mkt att säga till om tyvärr,.. ja menar vi kan ju inte gå å köpa en ny sadel å åka te veterinären lixom .. det får ju dom fixa.
Kropp & Själ Jag förstår vad du menar och säkerligen kan jag tänka mig att köttätare (hellre?) provar vegetariskt från en tillverkare de redan känner...
Trädgård & Växter Klippte lite i fikonet. Grenarna var gröna och fina längre in mot stammen. Förhoppningvis är det lite liv i den!
Borde jag ställa den...