JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Piké tråden!
Vad är det för ridbyxor du har på bild två? De var snygga
Och pikén med, såg faktiskt riktigt snyggt ut när den var sådär stor och lös.
Åh piker är så fint, men jag äger bara en ljusblå från gina hm tricot?! (osäker påstavningen
)
*knapplån*
Jag återkommer senare med en bild på en utav mina som jag faktiskt beställt här på bukefalos
.
Det är faktiskt ett par jättebilliga som jag köpte på h**ks för ganska länge sedan, köpte som skruttridbyxor, men nu har dom blivit aldeles för stora
Vilka snygga pikér
Rider Ralph Lauren och Lacoste. Även en och annan Burberryruta hänger på också, likaså Boomerang. Så blir lte alla möjliga piketröjor
Däremot blir det att inhandla en Anky pike, av sånt skönt tunt andasmaterial
Utrustning
Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Utrustning
Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan...
2
3
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Utrustning
Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Valp 2025
Övr. Hund @Capybara om valpen är glad, pigg, äter och växer som den ska hade jag inte oroat mig för att hon är i smalaste laget. Tycker att vissa...
Myrten
35 minuter sedan
Svar: 951
Visningar: 69 150
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag har gjort ett misstag. Jag tror min hund har fått nåt hornhinneproblem, långtgående. Det är liksom som grumligt vitt ”streck” som...
Hippocampus
Idag kl 07:27
Svar: 1 337
Visningar: 81 462
Hund
Muddypaws 24/25
Hundträning Vi är iaf anmälda till söndagen i september men lär hänga lite där båda dagarna 😀
Ska bli såååå roligt.
ii-ssa
Igår kl 22:39
Svar: 41
Visningar: 3 358
Hund