Bukefalos 28 år!

pikeur diana

L

lotta_k87

nån som har den ? bra/dåliga erfarenheter? tycker den ser fin ut, men läste nånstans att det är en dressyrkavaj?! kan man inte ha den till hoppning då eller ser det helt korkat ut? :confused:
 
jag tror att det är en Pikeur av modellen Diana som jag har... och den är då inte speciellt dressyraktig... hur såg dom ut??

min har guldpaspoal på kragen, fyra knappar, dubbel slits bak och gult/beigt foder. stämmer det??

//Johanna
 
Min Diana kavaj, ser inte ut som på bilden, verkar vara lite olika... :confused: Har sett likadan på fler ställen så jag vet att dom inte hade skrivit fel... Jättebra och snygg men knapparna lossnade nästan på en gång på min (Magen tar INTE emot... :p :D :smirk:), men det kan man ju bara förstärka... :)
 
okej :). funderar på att köpa en, men den är ju rätt så dyr, så den måste ju vara prisvärd också.
 
okej. dom är ju också fina, men det är dianan jag fastnat för..
 
ja.. min tycker jag om.. men dianan är också fin.. hur mycket går den på??
 
hmm skulle man ju köpt en sån istället... min gick på ca 2100 kr
 
1599:- är priset för de som är i polyester ,ullkavajerna kostar 2395:-. Både Diana och Epsom finns i båda varianterna. Diana är något dyrare än Epsom
 

Liknande trådar

Utrustning Har en hoppsadel som glider fram på hästen, märks främst just när vi hoppar. Sadeln är utprovad av sadelprovare med bra rykte. Har ni...
Svar
6
· Visningar
585
Senast: Silje
·
Utrustning Har någon erfarenhet av Flex Hoof Boots? Är på gång i att investera i boots varvet runt åt min valack, har kollat och läst på en del om...
Svar
12
· Visningar
1 391
Senast: Sollan73
·
Utrustning Magnetiska stigbyglar från Ophena. Nån som rider med dem? Sitter de bra? Finns ingen risk att man glider ur dem, åt sidan, där det...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 775
Senast: Oknytt
·
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 748
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp