Cira Trådstartare 28 Apr 2008 #1 Vill se bilder på Pikeur Meredith byxor! För att se hur färgerna är!!! tex, slam, safari.... Svårt att beställa via nätet när det bara finns en bild och så....
Vill se bilder på Pikeur Meredith byxor! För att se hur färgerna är!!! tex, slam, safari.... Svårt att beställa via nätet när det bara finns en bild och så....
P prallan 25 Maj 2008 #2 Sv: Pikeur Meredith Jag har safair, lite ljust beigegråa, min kompis har slam, och är lite mörkare åt grå hållet, men inte mörka Förstod du något av detta?
Sv: Pikeur Meredith Jag har safair, lite ljust beigegråa, min kompis har slam, och är lite mörkare åt grå hållet, men inte mörka Förstod du något av detta?
B Bisquit 25 Maj 2008 #3 Sv: Pikeur Meredith Jag har ett par Pikeur i färgen Schlamm. Färgen är grön-gråa hållet. Jättesnygga!
Sv: Pikeur Meredith Jag har ett par Pikeur i färgen Schlamm. Färgen är grön-gråa hållet. Jättesnygga!
Cira Trådstartare 26 Maj 2008 #5 Sv: Pikeur Meredith ok, någon som vet vad de olika bruna färgerna heter???