Pikeur storlekar??

Jag kan inte rida i för lösa ridbyxor, avskyr om det korvar eller rör på sig! Korvskinn vill jag inte ha men tight vill jag att de ska sitta. Inget löst tyg vid knäna och så vidare. Så jag går inte upp i storlek, den minsta som sitter bra tar jag.
 
De måste vara felmärkta. Jag har 72 i pikeur och är en vanlig 36a. 170 - 53 kg. Så upplever dem normala i storleken.
Lugana är det modellen med hög linning? Isåfall skulle jag kanske ha en storlek större då jag ogillar när de sitter åt i midjan.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
28
· Visningar
823
Senast: Blyger
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 050
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jo så att. Här skulle jag kunna kräka ur mig en himla massa svordomar. Meeeen, tar ett djupt andetag och försöker få ihop något vettigt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp