Pikeurkavaj

simpan

Trådstartare
Hur mycket kostar en kavaj från Pikeur? Fattar att det skiljer mellan modellerna men ca pris??
Finns det några butiker på internet som säljer?

Sv: Pikeurkavaj

min kostade 2500:- går att beställa typ överallt.

simpan skrev:
Hur mycket kostar en kavaj från Pikeur? Fattar att det skiljer mellan modellerna men ca pris??
Finns det några butiker på internet som säljer?

Hade en som kostade 1500 sålde den som ny på tradera då den inte passade, fick 400 kr för den........

Så kolla lite på internet aktioner om du vill handla en billigt, har sett att det funnits fler ute på tradera.

Tror inte det finns att få i butik under 1000,-

Min kostade 1500:- på rea (ordinarie ca 2900:- tror jag). Jag köpte den på mässan i Globen, tror de var från Charlies Häst & Hund men jag är inte helt säker.
Just nu har jag glömt vad modellen heter, den är hemskt snygg iallfall :d och den enda kavaj jag hittat som räcker till mina långa "aparmar" utan att bli för stor i kroppen.

OK, tack för era svar!

Att kolla på auktionssidor kan kanske vara en bra idé :-) sk agenast in på tradera och kolla...

Det beror på om du köper ull eller syntetmaterial. En i syntet/konstmaterial tror jag ligger runt 1500 och en i ull runt 2500.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: Tora
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka