Pilgrims Red

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare AlvaT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 771

AlvaT

Trådstartare
Någon som vet något om Pilgrims Red? Avkommor?

Försöker desperat hitta info om en avkomma men det går inget vidare.

Pilgrims Red är fux (tror jag) och typ Tysk Ridponny eller något. Avkomman är ett sto, mörkbrunt och importerat från Tyskland.

I Tyskland har han 2 godkända söner, 17 stamboksförda döttrar, varav 2 med premie.
Hans vinstsumma är 903 euro..Tävlades fram till 2002 upp till Lätt klass dressyr. Varit i tysk ponnyavel 2000-2010.
Resultat 30-dagars test totalsumma 8.66 , (nr 2 av 26)
36 avkommor har tävlingslicens i Tyskland med en total vinstsumma på 9526 euro. Ingen avkomma har meriter i svår klass.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 332
Senast: Murray
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
645
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 443
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka