Pimpartråden

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Clarissasweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 986
Sv: Pimpartråden

En nosgrimma som jag "pimpade" åt en tjej, med islandshäst såklart :D
Jag ska nog fixa till min egen också med en likadan flagga.

20693054.jpg

Ett pannband som jag har fixat till åt mig själv.

20549502.jpg

Gud vad fint, hur får du fast stenarna så att de håller?

Sv: Pimpartråden

Jo att ha namnet eller något där bak skulle funka :)
Men vad ska man använda då? Det är ju som sagt en "killhjälm" och den får inte under några omständigheter se tjejig (Läs gayig) ut.
(Obs han har inget emot homosexuella men är emot allt som har en feminin touch)

Så någon typ av bling kristaller går ju bort, så vad finns det för material man kan använda som ser tufft ut?

Någon ny rosett blir det inte, han blev glad när den trillade av för den såg tjejig ut..(Tror dock att han hjälpte rosetten på traven för att trilla av)

Kolla i affärer som har bilstylingsgrejer. De brukar ha metallmärken i olika varianter som man ska kunna pimpa bilen med. Tror de finns sånna som e små nog att kunna sitta på en hjälm =) Kanske kan man tom. specialbeställa.. min kille ha sitt namn som ett sånt emblem på sin bil ;) Det måste ju vara manligt nog om det egentligen är ett bilemblem ;)

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 379
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka