Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har massor utav pins på min kavaj, ingen har någon historia Är mest ryttarmärken, en svensk flagga, en silverhäst och säkert något mer, alla blingar så fint så!
Jag har några olika tex svenska fälttälvanstruppens märke, ridborgarmärke etc.
De flesta är dock utländska ridsportsförbunds pins som jag bytte till mig när jag var på JEM. Har Irlands o Tysklands bla.
Dock tog jag av dem när jag tvättade kavajen sist och nu ligger de nog hemma hos mamma och samlar damm
Jag har bara två pins och de har ingen direkt historia.. Det ena är en fjordhäst därför att jag rider fjording och det andra är Rosa bandet (den riktiga broschen med glitter inte det vanliga "bandet") och varför man har det vet ju alla. Det sitter på kavajen eftersom det inte är snyggt nån annanstans.
Mina ryttarmärken har jag aldrig tänkt på att ha på kavajen, fast att de borde vara "till" för det, men jag har inte så många. Ska kanske sätta på dem också så att jag ser ut som värsta ponnyryttaren!
Trädgård & Växter Ja vad kul, hortensia finnas massa fint 🥰 om du vill blanda så är azalea, hortensia och blåbär alla surjordsväxter dvs att dom trivs i...