Pinsam fråga...

loveponies

Trådstartare
..som jag borde veta svaret på.
Hur många spenar har en honkatt egentligen? :o
Jag kan bara känna 6 st på Sammi, men har de verkligen bara 6? Jag menar, hur går det då om de får 7-8 kattungar? Får de turas om att dia då?

8....antingen har du missat två längst ner mellan baklåren eller de som nästan sitter mellan frambenen. :smirk:

Ok, jag får väl kolla igen... :o :D Det är jäkla mycket päls att plöja igenom bara! Nu när tuttarna är lite störra är det lättare att hitta dom, förr fick man vara glad om man lyckades gräva fram EN! :smirk:

hahhahahah...när Scilla ligger på rygg så står det upp 8 vita pluppar...de syns hur tydligt som helst!
För att inte tala om hur det ser ut på Marrakech...mot hans oranga mage...hahahha..plupp,plupp,plupp... :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
891
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 136
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka