Bukefalos 28 år!

PINSAM händelse- jäkla valp!!

L

liten82

Var ute och gick med Eya den vanliga svängen tidigare i eftermiddag, någon som bor i ett hus i närheten av cykelstigen hade hängt ut gardiner på tork på en klädsnurra.
Det blåste en del så ställningen gnisslade och gardinerna fladdrade.

Eya blev överraskad och ganska förskräckt så jag tänkte att vi skulle gå och ta oss en närmare titt på "spökena".
Eya följde utan problem med...
Så kom husägaren ut och jag förklarade varför jag var och smög vid deras tomtgräns. Hon tyckte att Eya var såååååå söt och att det absolut inte gjorde nåt alls att vi "tittade förbi" :)

Hon frågade lite om Eya och vi stod och småpratade lite, jag kan väl erkänna att jag släppt fokus på den lille för en stund :crazy:
Så hör jag hur tanten förskräckt skriker till varpå jag ser vad min lilla företagsamma valp håller på med.. :eek:
Hon har huggit tag i en av gardinerna, låter som en tasmansk pungdjävul och formligen hänger fast i den vita rena gardinen- TOKROLIG lek :devil:
Jomenvisst, det blev en fin repa i gardinen och jag hann trassla in mej lagomt i både koppel och gardiner innan jag får tag i den lilla token :eek:
En ganska generad jag ber sedan så hemskt mycket om ursäkt, säger att jag absolut ska ersätta henne för skadan :o

Som tur var så var hon hundvan och tyckte att det inte gjorde nåt, det var gamla gardiner som skulle hängas i hennes sommarstuga så hon kunde lika gärna hänga dit nåt annat!
Men hädanefter så tar jag en omväg runt det huset... Jäkla valp...
Hon är underbar :love: :D
 
Sv: PINSAM händelse- jäkla valp!!

Jag kan tänka mig det. En av mina letade upp ett par trosor att kampa med när hon var valp och vi var på besök hos en väninna. :o

Min hund som nu är två år tycker fortfarande att det är skitkul att göra räder i tvättkorgen och kommer sen farandes med de fulaste "allt-annat-är-i-tvätten-trosorna" i mungipan, skitlycklig över fyndet... :o
Håller tvättkorgen inlåst. :p
 
Sv: PINSAM händelse- jäkla valp!!

Min hund som nu är två år tycker fortfarande att det är skitkul att göra räder i tvättkorgen och kommer sen farandes med de fulaste "allt-annat-är-i-tvätten-trosorna" i mungipan, skitlycklig över fyndet... :o
Håller tvättkorgen inlåst. :p

Hi hii hi. Så jäkla pinsamt om dom kommer dragandes med nått man inte vill visa. Ehrem..:angel:
Det händer (peppar peppar) inte längre iaf.:D
 
Sv: PINSAM händelse- jäkla valp!!

Hahah! :p Tur att hon gillade lilla Eya iallafall...
 
Sv: PINSAM händelse- jäkla valp!!

Pinsamt värre =)

Tjejkompisens katt lyckades ändå med det snyggaste.
Snodde ett paket kondomer från hennes rum.
När det sen va familjemiddag hör fadern hur katten tuggar på ngt under vardagsrums soffan, sätte rner handen o drar fram en hög med söndertuggade gummin.

/Tobbe
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp