Pippilotta är försvunnen!

A

Alvia

Min ena honkatt Pippilotta är borta! Hon har varit borta i 3½ månad nu. :cry: Har hela tiden hoppats att hon skulle stå utanför dörren och jama som hon brukar göra. Men inte än, det är fruktansvärt att inte veta, om hon fortfarande är i livet, flyttat, eller blivit förvildad.

Hon är en speciell dam, gör alltid som HON vill. Denna ovisshet är svårare än jag trodde, var införstådd med att eftersom hon fick gå ut när hon ville och att det är en rätt trafikerad väg så kanske det skulle kunna hända något, som gör att hon kanske inte kommer hem en dag. Men jag trodde inte att det skulle bli på detta vis. Denna ovisshet!!

Ni kattmänniskor, vad tror ni? Ska man leva på hoppet eller gråta ut och gå vidare?? :confused: :cry: Det känns som om jag börjar sörja henne så sviker jag henne om hon fortfarande finns i livet.
 
Har du satt ut lappar och annonser i tidningar eller ringt till något katthem?? Någon kan ju ha tagit sej an henne...
 
Nej, bor på landet så närmaste katthem är ca 3mil, fasti i och för sig så kan ju någon lämnat in henne.

Har hört mig för hos grannar och alla som bor i vår "by" men ingen har sett henne, det är bara jag här runt omkring som har en lejongul (röd) långhårig, lite skydd katt.

Ska sätta upp en lapp på affären och kiosken idag.
Tack för tipset!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 257
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 736
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 136
Senast: Pratsch
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 516
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp