plask o lek

Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
nån som vet om man som förälder ska var a,med i bassängen eller sitta och titta på? Måste veta om jag ska köpa nya badkläder....

Sv: plask o lek

Det är nog olika på olika ställen skulle jag tro..
På VÅR simhall finns två varianter:
lek o plask MED förälder (ca 2-4 år)
lek o plask utan förälder, när de verkar mogna nog för att vara i bassängen utan förälder..

Sv: plask o lek

Det är nog som Ameo sa på de flesta ställena tror jag.

När jag gick på plask o lek så var mamma med de första åren tills jag kunde allt basic och kände mig trygg i bassängen sen fortsatte jag gå i många år till och då satt mamma o tittade på bredvid bassängen alt hämtade mig efter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 186
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 426
Senast: MiniLi
·
Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 498
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Diskbråck
  • Uppdateringstråd 31