martha

Trådstartare
nu helt plötsligt så fixar inte min dator att öppna PDF filer...den skiter helt sonika i att öppna dom...nån som vet varför ?? teorier...

Sv: please--

Ett riktigt läskigt virus, snart säger hela datorn *POFF*

:devil:

martha skrev:
nu helt plötsligt så fixar inte min dator att öppna PDF filer...den skiter helt sonika i att öppna dom...nån som vet varför ?? teorier...
likadant efter du startat om datorn?

ja...det har varit såhär en längre tid nu...den som "laddar upp" men sen händer inge mer...

Har du kollat att Adobe Reader funkar, du kanske måste uppdatera?
Jag hade så på min förra jobbdator, det blev ngt trassel med Adobe Reader, men efter ominstallation funkade det.

cewe skrev:
Har du kollat att Adobe Reader funkar, du kanske måste uppdatera?
Jag hade så på min förra jobbdator, det blev ngt trassel med Adobe Reader, men efter ominstallation funkade det.

Oki...jag kollade och jag hade inte den !!?? undrars vart den hade tagit vägen?? men jag håpller på o laddar ner nu så får vi de ....Tackar :bow:

martha skrev:
Oki...jag kollade och jag hade inte den !!?? undrars vart den hade tagit vägen?? men jag håpller på o laddar ner nu så får vi de ....Tackar :bow:
ja då funkar det nog sen =) :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag surfar nästan uteslutande på min telefon och nu har jag stött på ett problem, tror jag. Jag öppnar och läser mycket pdf-filer (ex...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: kit
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 373
Senast: Hazel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka