JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Poäng och omdömen på de godkända hingstarna
Moderator
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
Poäng och omdömen för de hingstar som godkändes på bruksprovet har presenterats.
Hästnyheter
Nu har SWB meddelat poäng och omdömen på hingstarna som godkändes vid årets bruksprov. "Allt om bruksprovshingstarna" är uppdaterad med...
Hästnyheter
När Camilla Andersson visade sin hingst Cornus Z på bruksprovet 2015 blev det nej. Nu har hingstens hemmaförbund godkänt honom på...
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det är ju inte bara rörelseapparaten utan även annat som undersöks på en besiktning. Ögonsjukdomar, hjärtsjukdomar och annat kan ibland...
Nevermind
31 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 040
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Min erfarenhet, baserad på över 40 års nördande, som domarsekreterare på unghästbedömningar under många år och samtal med domare, är att...
Görel
55 minuter sedan
Svar: 92
Visningar: 6 970
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har också ridit 8åringen igen, som för övrigt har Jazz nära i stammen precis som min egna. Och helt ärligt känner jag igen många av...
MattiZ
Idag kl 18:55
Svar: 1 529
Visningar: 120 829
Grenar