Pockettips?

aemaria

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja ha lite pocketbokstips! Är verkligen en allätare på bokfronten och har på sista tiden läst allt mellan En man som heter Ove, A streetcat named Bob, Livet efter dig och alla Keplers böcker. Kan rekommendera alla ovanstående och behöver nu tips!

Sv: Pockettips?

Kan väl tipsa om de pocketar jag läst senast:
Jag gillar Lucy Dillon och håller på med trejde boken i pocket nu, Och så levde de lyckliga.
Innan jag somnar var en bok som länge legat på min inköpslista och den var bra och en intressant story.
Hittade Grebe & Träffs Innan du dog i pockethyllan på jobbet, har läst de tidigare böckerna och gillar serien!

Sen tycker jag att Printz, som gett ut tex Livet efter dig, har bra smak så kolla upp fler böcker som de gett ut!

Jag hade med mig ett par pocketar på semestern och de var Svinhugg av Marianne Cedervall - enligt mig en bra bok. Lättläst och underhållande.
Och En dag av David Nicholls (ja, jag är lite efter min tid :)). Tog ett tag för mig innan jag liksom fastnade i boken, men sen var den väldigt bra.

Elly Griffiths deckare (brittiska) gillar jag skarpt.

Kristina Ohlssons svenska kriminalromaner är också bra.

Läser just nu en reportage-bok om livet i Nordkorea som visade sig vara oväntat bra; Inget att avundas av Barbara Demick

Sara Lövestam, Maria Ernestam, Åsa Larsson, Therese Söderlind och Anne B Ragde har skrivit många bra böcker som finns i pocketugåva.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 227
Senast: Tassa
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är... 2
Svar
35
· Visningar
2 184
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
557
Senast: Jahopp
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 673
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka