Tack för tipset, det ska jag göra!Lyssnar du på Serial då måste du fortsätta lyssna på Undisclosed sen när du är klar. Där gräver de lite djupare i fallet, kanske inte lika spektalulärt upplagt med väldigt intressant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset, det ska jag göra!Lyssnar du på Serial då måste du fortsätta lyssna på Undisclosed sen när du är klar. Där gräver de lite djupare i fallet, kanske inte lika spektalulärt upplagt med väldigt intressant
Kan varmt rekommendera Ronden - väldigt populärvetenskaplig läkarpodd![]()
Lyssnar inte på poddar men är en missbrukare av :Hejsan! Jag vet att nån liknande tråd har funnits för länge sedan, men spänner ögonen i forumet alltför frekvent och därmed tror jag mig vara ganska säker på att frågan inte ställts på ett tag. Så- vilka poddar/radioprogram gillar ni?
Jag har blivit så bortskämd med Lilla drevet och En varg söker sin pod att jag liksom inte tar mig tid att komma in i annat längre. Gillade Filip och Fredrik när de var på svenska men orkade inte ta upp lyssningen igen. Annars tyckte jag Snedtänkt med Kalle Lind var helt okej skoj, och gillar Spanarna, vissa Tendens, OBS, Filosofiska rummet, Studio ett och Stil från P1. Uppskattar även allt som Eric Schüldt varit inblandad i!!! Och podcasten Staden! Och den blå hästen!
Well well. sitter ni inne på något magiskt??? Har kanske NYT eller the economist något fett? Tror mig ha hört röster proklamera för dem men litar inte riktigt på mitt minnes förmåga att distingera mellan verkligt uppsnappat och skuggbilder.
@Emtherlia - Jag kör Podcast Addict på min androidtelefon (där finns även SR-poddarna), finns säkert många andra bra men det var den första jag testade och trivs bra med den.