• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare vendelay
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 223
V

vendelay

Här är lite bilder på mina pojkar. Kommentera eller fråga om ni vill ;)
Emil, huskatt på 15 år som håller ställningarna i huset.
emilst.jpg

Balthazar, svart och född fredag den trettonde november, lite vidskeplig blir man haha, fast söt är han, och kameror är fiende no.1;)
PICT0039.jpg

min devon rex hane, helt knäpp katt som på något vänster ALLTID är i vägen hahahaha.:D
9cb04a52.jpg

Sv: Pojkarna.

Hugo igen, njuter av solen.
pict0007.jpg

Syrrans oddeyed hona "Snövit"
snovit1.jpg

Hane som är i min ägo, men bor inte hos mig ;)
BigBluesNidoking.jpg

Det där var mina pojkar, får se på era busfrön nu.
/A~

Fina bilder.
Jag är bara van med vanliga bondkatter och tyckte nästan de där smala katterna var lite otäcka, har aldrig sett någon sådan. Den vita såg ut att ha ett brunt öga och ett blått. Läckert.

Jag älskade den lilla maskade (ja, jag älskar maskade på alla raser). Men Hugo, har inte väldigt lite päls? Tycker inte jag sett nån DRX så bar nån gång. Har alltid velat ha en liten Devon, älskar deras utseende och söthet.

Oddeyed betyder att den har olikfärgade ögon. Vilka färger det är beror lite på ras och sånt, t.o.m samma färg fast väldigt skilda nyanser ska finnas.

MissFideli:
Han är inte så bar som har ser ut (okej på magen och så är han allt nakenkalle), han har bara gått miste om det krulliga i pälsen på nåt sätt haha, han är bara ullig, med lockar på tassar och baken. :p
Vad skulle du säga han är för färg? Kul att se vad folk säger om det hehe.

Ingen aning på färgen, svårt att avgöra på bilderna. Svartsmoke och vit? Eller blåsmoke och vit?
Vitfläck är han ju, det syns.

Tyckte han var lite nakenfis, speciellt om man jämför med den vita skönheten. Men man kan inte få allt här i världen :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka