Polishäst i USA glömdes bort – dog av kolik

Jag har varit med om att skötare glömt häst i skrittmaskinen över natten (mer än en gång :crazy:)

Misstänker att det rör sig en del personal där men alla tror att det är någon annans problem/ansvar
 
Glömma en häst är inget konstigt, det händer enstaka gånger att man glömmer viktiga saker, jag vet få/ingen som är perfekt, men att tingen har koll på hästarna känns konstigt.
Nej, ingen är perfekt men har man det i ryggmärgen att hästen alltid går före ryttaren och med tanke på hur skitnödiga folk är när det gäller rätten att bära skjutvapen borde även hästen ligga the red, white and blue-hjärtat lika inbränt som i min ryggrad.
 
Nej, ingen är perfekt men har man det i ryggmärgen att hästen alltid går före ryttaren och med tanke på hur skitnödiga folk är när det gäller rätten att bära skjutvapen borde även hästen ligga the red, white and blue-hjärtat lika inbränt som i min ryggrad.
Oavsett om hästen går före människan kan man glömma. Problemet är inte vem som gick först utan att hästen blev glömd. Vad det har med skjutvapen att göra är för mig obegripligt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp