ponnylicens?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Gronda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 906
G

Gronda

Tänkte anmäla mig till en tävling idag... länge sedan sist. Såg på anm.blanketten att det krävs ett licensnummer på hästen. Känner mig aningen förvirrad då jag trodde det var på den gamla tiden då man inte hade pass som man hade sånt. Vad gäller?
Hästen har aldrig tävlat förut, måste jag skaffa en licens till den? Hur går det till?

Sv: ponnylicens?

Ska du tävla lokal tävling så behöver inte ponnyn någon licens. Ska du däremot tävla regional och uppåt så måste du skaffa licens. Mer info om hur du gör det hittar du på Ridsportförbundets hemsida.

Sv: ponnylicens?

Tack! det var allt jag behövde veta:) Någon regional tävling blir det inte än på ett tag...

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 602
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 283
Senast: Iamia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka