JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ponnytravare avstängd för dopning
Moderator
Hästnyheter
Franske treåringen Lovino Bello är avstängd för dopning.
Trots det fick kulltoppen starta i söndags – och vann lopp på Paris-banan...
Hästnyheter
(Alingsås Tidning) Hon har representerat landslaget i såväl EM som VM. I Göteborg Horse Show har Eva Persson dock aldrig fått chansen...
Hästnyheter
(EK)
Kommunalrådet Jens Persson (C) anklagas för att ha grävt ned en död häst utan tillstånd. - Nja, det var min sambo som gjorde det...
Hästnyheter
(EK)
- Jag tycker nog att vi alltid kunnat anvisa tjejerna var det är lämpligt att rida och var de inte får vistas. Men så tycker vi...
Pass förvaring
Anläggning Vem ska ha tillgång till det då? Jag har andra inackorderingar som är så disträ att de lätt skulle ta fel.
Ninnurur
7 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Vanliga gångjärn med en "tapp" och ögla funkar jättebra, går att öppna mer än 90 grader utåt. Tänk bara på att testa balansen i stödet...
warg
11 minuter sedan
Svar: 701
Visningar: 61 404
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Ja, är ju samma naivitet som "nej det behövs ingen besiktning för den är ung och oförstörd/sparsamt tagen/aldrig riden/etc".
Alexandra_W
16 minuter sedan