Pop-Up-fönster

MissFideli

Trådstartare
Min dator spärrar ju pop-up-fönster, precis som jag vill. Men hur gör man för att öppna ibland? Dyker upp en "meny" högst upp om det är ett pop-up och där går jag in och ändrar till "tillåt tillfälligt". Men ändå kommer inget? Dom verkar fastna iaf.

Hur gör jag?

Sv: Pop-Up-fönster

tillåter du den tillfälligt så brukar sidan uppdateras , annars får du nog göra det manuellt.

Kör du IE inbyggda så vet jag inte så mycket.
Vet att Google Toolbar så håller man nere Ctrl knappen när man vill att det ska visa sig.

den igår med Internet explorer 6.
men det är ju nån ikon som kommer upp.. har själv inte den aktiverad för jag har goggle toolbar.

Direkt från Microsoft här är länken om du vill läsa mer http://www.microsoft.com/sverige/products/windows/xp/sp2/howto/popupblocker/default.asp

Ändrar inställningarna för Blockering av popup-fönster

Öppna Internet Explorer.
Välj Blockering av popup-fönster på menyn Verktyg och klicka sedan på Inställningar för blockering av popup-fönster.
Om du vill visa popup-fönster från en viss webbplats anger du adressen (eller URL:n) för webbplatsen i rutan Adress till en webbplats som du vill tillåta och klickar sedan på Lägg till.

Tips! Om du tillfälligt vill tillåta popup-fönster på en viss webbplats klickar du i Informationsfältet när ett meddelande om ett blockerat popup-fönster visas. Klicka sedan på Tillåt popup-fönster tillfälligt.

Om du vill blockera popup-fönster även om de öppnas när du klickar på en länk eller knapp på en webbplats väljer du Blockering av popup-fönster på menyn Verktyg i Internet Explorer. Klicka sedan på Inställningar för blockering av popup-fönster. Markera inställningen Hög i rutan långt ned i dialogrutan.

OBS! Om du vill se popup-fönster som blockeras när den här inställningen är aktiv håller du ned CTRL när fönstret öppnas.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 841
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
893
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka