Jag har silikonskålen som gör underbart goda (och nyttiga) popcorn i mikron. Smakar som de man gör på spisen, men mycket smidigare tillagning :) !

Vi har en popcorn maker i silicon, fick den i julklapp o tänkte gud vad onödigt, men det var en jättebra present när vi väl testat den! Mkt godare än micropopcorn men mkt enklare än i kastrull!!

Jag har också silikonskålen, det är nog min mest älskade kökspryl.
Man kan göra med och utan fett/smör och salt. Dessutom fick man med lite recept på andra typer av popcorn.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 324
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 039
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 640
Senast: Mineur
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
13 939
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka