popupannonser

ameo

Trådstartare
Moderator
Få saker är så irriterande som annonser som öppnar sig över texten i forumet. Det har hänt två ggr idag, med olika annonsörer, när jag klickat på nån länk (inläggsrubrik)
1617533631083.png

Du får ha hur mycket annonser du vill för min del @Gunnar men se gärna till att vi slipper såna här!
 
Jag har också sett ett par sådana idag för första gången. Vågade knappt klicka på den för att stänga ned ifall jag skulle hamna på något konstigt ställe. :cautious:
 
Jag fick upp den annonsen när jag gick in på forumet via datorn och blev måttligt sur. Men de verkar inte komma upp på mobilen.
 
Jag har fått upp både den i TS men också en den zalando. Båda vid byte av sida. Surfar från mobil
 
Jag tror jag lyckats få bort dem nu, återkom om de återkommer.

Tillägg:
Som jag förstår det har Google dragit igång ett annonsexperiment utan att informera och få godkännande av mig.

Har nu ändrat så att inga experiment får startas alls.
Ledsen att detta inträffade.
 
Senast ändrad:
Och jag med när jag gick från den här sidan, jag har nu dubbelkollat och experimentet är avslutat. Förhoppningsvis beror det på att det tar lite tid innan ändringen slår igenom.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 757
Senast: ako
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 370
Senast: Gunnar
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 967
Senast: LiviaFilippa
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 151
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp