JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Boj
Startdatum
Startdatum
29 Dec 2004
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
243
Här får man vara med för en katalog, häftig ljus blev det.
Gnägg
Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Skola & Jobb
Här listar vi positiva saker med att börja jobba i morgon:
* Äta något annat än julmat och slippa laga mat själv! Jag har mina...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Tror jag har packat det mesta inför flytten i morgon men känns som jag har massor kvar :confused:
Nu ska jag gå ut och torka av...
Catsu
Alldeles nyss
Svar: 1 946
Visningar: 67 677
Allmänt
Stockholms skärgård
Kultur Jag är mest bekant med södra delen, men jag skulle spontant rekommendera Utö och Nåttarö (jag är själv väldigt förtjust i Nåttarö och...
cassiopeja
1 minut sedan
😢
Relationer Lägg ingen energi på folk som inte vill..tänker jag. Folk kommer och går, lägg energin på dom som stannar kvar.
Grazing
2 minuter sedan
Dalmatiner
Hundavel & Ras Ullkammning är också ett måste utöver själva trimmningen.
Nu har jag förvisso Dvärgschnauzer som har lite mer pälsvård men 20 min per...
Fetaost
24 minuter sedan
Svar: 63
Visningar: 2 028
Hund
Retrievertråden
Hundträning Tack för bra tips! Jag tänker att en skillnad också är att du tränar retriever "på riktigt". Jag siktar ju inte på jaktträning...
Capybara
Idag kl 14:08
Svar: 1 278
Visningar: 106 636
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 509
Hund
Annonsera Mera VIII
Gnägg Eller så är stammen det enda bra med hästen då den själv inte har presterat och kanske till och med är en valack eller ett sto som är...
nightcrawler
7 minuter sedan
Sto med valack som betäcker
Hästvård Men vilka puckon! Bra ändå att du stod på dig, och hoppas du hittar nytt stall där de tänker mer vettigt!
MiniLi
7 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 1 814
Vård
WE-tråden
Övr. Grenar Det mjuka utan port har jag. Har ett vanligt med samma mundel också. Gillar materialet och är min favorit bland syntetbetten.
Fiorano
28 minuter sedan
Svar: 696
Visningar: 60 862
Grenar