JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Oh, vilka goda recept!! Måste nog göra potatissallad redan idag
Gör alltid på känn med dessa ingredienser:
Gräddfil
Majonnäs
Lök (rödlök borde Iofs vara gott i... Det ska jag prova)
Potatis
Salt
Peppar
Kapris
Äpple
Äpplena skär jag i bitar som potatisen ungefär. Ger lite syra
Om jag har bråttom och inte hinner göra hemma gjord potatis sallad köper jag en färdig, brukar inte köpa den billigaste men nån som har ok pris
blandar ner 1-2 gröna äpplen skurna fint, en tärnad gurka, en hackad rödlök och en liten burk köpt bea sås. Alla som ätit tycker att den är super god
Mat
Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula.
Vad kan jag göra med de gröna...
2
Mat
I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort...
2
3
Mat
Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra.
Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Mat
Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i...
2
3
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Är den renrasig så skulle jag beroende på ras inte bry mig om att den inte kan bo med katt eller smådjur, finns ju många raser med...
Linda_A
21 minuter sedan
Svar: 1 873
Visningar: 183 080
Hund
Valp 2025
Övr. Hund I dag börjar valpkursen för mig och valpen :) Jag hoppas det går bra och att jag och valp får någon minut av samarbete :nailbiting...
Luzzan
40 minuter sedan
Svar: 974
Visningar: 71 285
Hund
Artfex S
Övr. Hund Jag har en sån, 5 kg hund och 26 cm i manken. Han har gott om plats och hade lätt kunnat vara en bit större.
niardasp
Idag kl 08:21
Svar: 5
Visningar: 147
Hund